世界盃決賽夜必去|超精彩B.Duck Party送大禮|一家大細玩不停

四年一度的世界盃已經進入緊張的決賽階段,決賽夜當晚去新濠影滙睇直播贏超豐富獎品,現場有超多精彩活動輪番上演,各位球迷們絕對不能錯過! 另外在比賽期間,小朋友也一樣可以投入足球氣氛,推出「新濠風尚超DUCK世界盃」活動,有超人氣的巨星B.Duck陪小朋友一起熱血沸騰,多個好玩的互動遊戲讓小朋友也可以感受世界盃每個精彩的瞬間。即刻為大家介紹!

超精彩!睇Duck火熱決賽夜

世界盃已經進入四強賽,今個週末就迎來決賽夜!當然要叫上朋友一齊睇先夠熱鬧!在時代廣場的三部大電視會同步直播所有場次的世界盃賽事,直擊每個入球時刻,就像置身現場的感覺!

12月18日決賽當天絕不能錯過新濠影滙的「睇Duck火熱決賽夜」,當日有一系列精彩的樂隊表演、互動遊戲、美食等等陪球迷們一起玩盡世界盃決賽夜,見證冠軍的誕生!活動從傍晚6點半開始一直陪你玩到比賽結束,地點就在新濠影滙時代廣場!即刻帶大家預告下當日精彩活動~

FIFA23 Game對抗賽贏PS5
相信每一個足球狂熱粉都無法抗拒PS5 FIFA23 Game的誘惑!現場就有FIFA23 對抗賽,提供65寸大LED屏幕,視覺效果超好,身臨其境享受PS5 Game比賽帶來的刺激,冠軍可以獲得PS5一部,亞季和季軍就可以獲得澳門幣500現金券哦!而且現場全有觀眾仲可以參與互動遊戲,贏取獎品咖!

期間限定免費暢玩B.DUCK攤位遊戲!指定商戶消費贏酒店套房
想玩得更盡興?18號當晚,晚上8點到11點期間,所有大人小朋友隨時都可以免費暢玩現場設置的3個B.DUCK攤位遊戲 , 包括「九格射 DUCK 勁」、「Duck Fun 保齡球」、「踢 DUCK 喜挑戰賽」。

咁精彩嘅活動又點少得抽獎環節?!所有賓客只要在12月17或18日在新濠影滙指定商戶消費,都可以憑收據換領Bingo卡一張,並於18號當晚,在現場贏取B.Duck主題酒店套房(價值澳門幣1,888 ) 或 B.Duck 周邊禮品!

與足球先生和足球寶貝們玩遊戲
想親身試試跟澳門著名足球運動員,被譽為足球先生梁嘉恆一起玩足球遊戲嗎?現場就可以滿足你與專業運動員比拼的心願。另外還有一眾亮麗及活力十足的足球寶貝同你玩遊戲打卡影相,更邀請樂隊Scamper為大家現場演唱,Hit爆全場氣氛!

睇波點少得美食呢?現場美食車還有一系列特色美食登場,而且都係B.Duck世界盃主題造型設計超特別,打卡影相好靚,邊食邊玩邊睇球賽,絕對夠盡興啊!

睇Duck火熱決賽夜
日期:
12月18日,18:30 – 01:00
地點:新濠影滙時代廣場


親子比拼!超Duck足球週末狂熱

想和小朋友一起投入世界盃的足球狂熱世界?世界盃期間的每個週末記得參加【超Duck足球週末狂熱】,有超大 B.Duck 主題室內足球場讓小朋友隨便玩,還有職業足球員及教練傳授足球秘技,有興趣的小朋友還可以組隊一齊落場玩足球障礙賽,進行一場親子比拼,增進親子感情哦!

活動內容超豐富,有「精英 DUCK 訓」一小時專業足球訓練體驗、「超 DUCK 親子競技賽」合力闖關、「DUCK 勝對決」1 對1足球挑戰賽,仲可以揾埋朋友仔租場踢返場,小朋友同大人都可多感受足球的樂趣!以上活動於12月週末舉辦,一直到聖誕節,抓緊最後機會同小朋友一起報名啦!

馬上點擊了解詳情及報名


除了上面提到的活動之外,現場B.Duck還會化身不同國家的足球巨星,小朋友看到會好興奮,還有七米高的巨型吹氣B.Duck公仔,360度點影都可以,拍照超萌!各種足球遊戲可以讓球迷和小朋友都玩得超high!還可以抽閃卡,隨時可以抽中價值澳門幣1,888的B.Duck主題套房!

新濠風尚超DUCK世界盃活動由即日起至1月2日結束,粉絲要把握機會去同B.Duck見面啦!

點擊查閱更多活動詳情